ValuedShops Vebos | | | | | supporto a muro e piedistallo per Sonos | support mural & Pied d'enceinte Sonos | Vebos | Vægbeslag og gulvstativer til Multi Room højttalere | Vebos | Uchwyty ścienne i stojaki podłogowe dla głośników wielofunkcyjnych

winkelwagen Sonos muurbeugel Sonos standaard
0
     
  • +31641254132
  •  
  • levereras inom 3 arbetsdagar
  •  
  • Fri frakt vid köp över KR 1000
×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Kundservice

  • Leverera & Takeout

    Hur levereras mitt paket?

    Vi ger din paketleveransföretag med DPD. Vi skickar så fort din beställning skickas en e-postbekräftelse . Om du inte är hemma, kommer DPD erbjuda ditt paket igen nästa dag.

    Om ditt paket inte kan levereras för andra gången, du får ett meddelande om DPD, att ange var du kan hämta ditt paket (närmaste postkontor eller dina grannar). På detta sätt behöver du inte att stanna för ditt paket och du får det så snabbt!

    Vilka vägar för leverans erbjuder ni?

    För att ge dig bästa möjliga service, erbjuder vi olika leverans nominerade. Det finns alltid och eacute; & eacute; n som passar dig!

    Du kan ange var du önskar:

    • Din beställning kommer att levereras till ditt hus.
    • Du lämnar din beställning levererad till en annan adress.

 

  • Privat & Säkerhet

    Om du beställer från oss, vill du inte nyfikna ögon. Inga objudna gäster som tittar på vad du beställer. Eller ännu värre: de kommer att springa iväg med dina personuppgifter . Du har rätt. Att vi inte vill. Det är därför vi gör allt för att din priv & eacute; data är också riktigt priv & eacute; kvar.

    Vebos gillar att handen på plånboken. För ingen kan vara en tjuv av din plånbok. Därför använder vi en Secure Internet Security så fort du börjar kassan av din beställning. Sedan får andra chansen att se dem i hemlighet. Over - ber om ursäkt för den tekniska geblabla - SSL är dina transaktionsuppgifter skickas krypterat. Att betala med SSL, behöver du ingen speciell programvara. Du kan känna igen en säker SSL-anslutning till den "gröna lock" (se nedan) i din webbläsare.

  • Avkastning

    Jag vill returnera min produkt, hur fungerar det?

    Vi gör allt för att informera vår hemsida om objekten. Om ett objekt inte uppfyller dina förväntningar, kan det bytas ut. Det finns dock vissa villkor för utbyte.

    Returer villkor:

    Returer och / eller utbyten. Du bör för varje önskad avkastning för att registrera dig inom 14 dagar efter din beställning via info@vebos.nl. Dessa 14 dagar från det att du mottagit din beställning. Om din försändelse med oss är inloggad, kan du skicka objektet till vår returadress , kan det finnas i e-postbekräftelsen . Det återgång objektet måste vara inom 14 dagar efter det att rapporten innehåller fakturan eller en kopia av denna skall returneras till oss. Det återgång objektet måste återlämnas till den mest ursprungliga tillstånd och här är villkor den värdeminskning på grund av skador som kunden kommer att dras från depositionen tillbaka inköpspriset , har du försökt att reparera ett fel, bruksanvisningen och / eller instruktioner inte följs.

    Franking retur:

    Endast de direkta kostnaderna för att återvända till Vebos komma på egen bekostnad, såvida inte den typ av ditt klagomål, kommit överens om annat. Du behöver tillräckligt med porto avkastningen när som helst! Otillräckliga porto avkastning är tagna av oss inte ta emot och därmed krediterats .

    Beställa ersättningspost för retur:

    Om du vill ha ett objekt för att utbyta, ber vi att du först registrera produkten som ska returneras via e-post och alla visar här att du vill ha ett utbyte. Du kan sedan beställa den önskade artikeln efter att ha fått vår e-post via den normala orderprocessen på vår webbplats, sätta i kommentarer och rsquo; offset på grund av att återvända och rsquo; Även ange ditt ordernummer av artikeln att byta dessa har erhållits från oss via e-post. Mängden av den returnerade produkten kommer bland annat du eventuellt betalt porto för att ta emot din beställning, kommer vi att betala så snart som möjligt, dock senast 14 dagar på det bankkonto som du har angett. Observera att portot för att skicka tillbaka objekt och nya objekt för ditt konto.

    Bearbetning av din retur:

    Mängden av avkastningen kommer att bli, oavsett den valda metoden av betalning kommer att återbetalas till ditt konto eller om du behöver ett utbyte, den nya objekt som du har skickat valt oss så snart som möjligt, dock senast inom 14 dagar. Du kan skicka produkten frankerat kuvert till:
    Vebos
    Hoofdstraat 61
    7921 AC
    Zuidwolde

  • Beställa

    Varför bry sig, när du kan lätt? För att beställa något på nätet behöver inte vara komplicerat. En liten bok med Vebos är verkligen en bit av kakan. Inom några steg du får bestämma vad du vill, hur du vill betala och när du vill ta emot paketet

    Steg 1: Välj

    Att sätta in produkt i korgen med den orange beställningsknappen.

    Steg 2: Shopping

    Inte längre vet var du lämnade din varukorg. Alltid irriterande. Har du kanske hända regelbundet i snabbköpet , men inte i Vebos. Det spelar ingen roll var du befinner dig i vår butik, kan du alltid tillbaka korgen ovan. Öppnad korgen, du ser din beställning består av produkterna.

    Steg 3: Logga

    Har din egen Vebos konto? Registrera dig här.
    A = Logga in med ditt eget Vebos konto eller skapa ett här.
    B = Nej Vebos konto? INGA PROBLEM. Du behöver inte slutföra ordern.

    Steg 4: Adress

    Där vi kan skicka ordern att gå? Fyll i dina person- och adressuppgifter här.

    Steg 5: Betalning

    Tja, måste betala göras. Välj betalningsmetod för dina önskemål.

    Steg 6: Sammanfattning

    Gör lite för sista gången eller ...

    ... korrigera adress.
    ... Du beställde de rätta produkterna.
    ... Du har rätt kvantiteter beställt.
    ... du har valt rätt betalning.

    Okej? Då är det dags att lösa. Åtminstone om du har valt att låta paketleveranser eller plocka upp vår upphämtningsadress

    Alla våra priser inkluderar moms

  • Betala & Pengar frågor

    PayPal
    Att betala med PayPal-konto krävs inte av PayPal. Om du är i besittning av ett PayPal-konto, är det möjligt för detta ska betalas direkt (banköverföring ). PayPal kan också betalas med en normal kreditkort. Eftersom PayPal använder sofistikerade tekniker ger en 100% säker betalning miljö. PayPal är din ekonomiska information aldrig delas med Vebos. (www.paypal.nl)

    Hur PayPal?
    När väljs på Vebos plats för att betala via PayPal, öppnas automatiskt betalningssidan av PayPal. Denna sida kan fyllas betalning. Detta kan göras genom att logga in med ett PayPal-konto eller direkt med kreditkort.

    Om betalningen fick ordern kommer att vara redo för leverans och levereras.

  • Garanti & Klagomål

    Även Vebos har en extremt låg klagomål balans, är det möjligt att oväntade något inte står rätt med den köpta produkten eller den levereras skadad.

    Vi skulle vilja att bli informerad. Ett klagomål vi tar på största allvar.

    Rapportera klagomål via contact: contact , inkludera ditt namn och telefonnummer.
    Inom en dag kommer du att få ett svar från Vebos. Komma överens om en lämplig lösning hittas för klagomål, till exempel för att byta till en ny artikel eller vända kontantbeloppet.

Varukorgen

Du har inga produkter i din varukorg.